כביש 6 טלפון עם הקלטה - תשלומים


מוקד שירות הלקוחות של כביש 6 נותן מענה בנושאים הבאים:
  • תעריפים
  • מסלולי נסיעה
  • מנויים
  • תשלום חשבוניות
  • שאלות כלליות
לחץ לחיוג ישיר

סרטון קורע מצחוק! דידי הררי עובד על נציגה של כביש 6

את זה אתה חייב לראות!




כביש 6 שירות לקוחות - שעות פעילות המוקד

ימים א'- ה' 08:00-20:00
יום ו: 08:00-13:00


שירות לקוחות כביש 6 טלפון ארצי 

חיוג מכל טלפון


מה אתה חושב על המוקד של כביש 6 שירות לקוחות? כתוב לנו



כביש 6 - כביש אגרה


כביש 6 הוא כביש האגרה הראשון בישראל והוא הוקם במטרה לצמצם ולקצר מרחקים וזמני נסיעה. הכביש משמש ציר מרכזי החל מצפון ועד דרום הארץ , כיום משתרע לאורך 140,000 ק"מ, ממחלף מאחז בדרום ועד מחלף תות בצפון. הכביש כולל 150 גשרים, 13 מחלפים ו-2 מנהרות דו כיווניות. החברה המקימה והמפעילה את כביש 6 (זכיינית) נקרית חברת דרך ארץ, וזאת נקבע במסגרת מכרז. מימון הכביש נעשה ע"י משקיעים פרטיים, ולכן נסיעה בכביש כרוכה בתשלום.

שירות למנויים


קיימת האפשרות לרכוש מנוי לכביש 6 המספק לא מעט יתרונות: בעלי המנוי נהנים מתעריפים מוזלים וממבצעים מתחלפים. יצירת המנוי אינה עולה כסף ולא נדרש תשלום דמי מנוי חודשיים. בעלי המנוי יכולים לראות באתר פירוט נסיעות חודשי ואף לשלם חשבונית ישירות דרך האתר. במידה וברצונכם לעשות מנוי לכביש 6, תוכלו לעשות זאת דרך כביש 6 טלפון לשירות הלקוחות או דרך האתר.

מידע לנוסע

כביש 6 שירות לקוחות מספק לא מעט מידע לנוסע. באתר החברה תוכל למצוא המלצות לטיולים באזורים מופעל שירות כביש 6, מידע על הצמחים שתוכל לראות דרך חלונך בעודך נוסע ברחבי הארץ, תוכל להוריד מפות ומסלולי נסיעה שונים, לבדוק היכן קיימת תחנת דלק הקרובה למקום המצאתך, קבלת דיווחי תנועה ועוד.

תעריפי נסיעה

במידה ואתה מעוניין לברר מידע על תעריפי נסיעה, תוכל בהחלט לעשות זאת באמצעות שירות הלקוחות של כביש 6. אפשרות נוספת יא בדיקה באתר האינטרנט של החברה. שם תוכל למצוא טבלה בה מופרטים תעריפי הנסיעה עבור כלי רכב שונים למקטעי כביש שונים. את תשלום החשבון תוכלו לעשות גם כן בכמה דרכים. אפשרות אחת היא באמצעות שיחה לכביש 6 טלפון של שירות הלקוחות או הגעה פיזית למרכזי השירות. אפשרות שניה היא תשלום דרך האתר. קיימת אפשרות נוספת לתשלום דרך סריקת הברקוד שבגב החשבונית- גם כן בכרטיס אשראי.


כביש 6 שירות לקוחות ומענה על שאלות

באתר של כביש 6 ניתן לשאול את שירות הלקוחות שאלה ייעודית, וזאת באמצעות הקלטת השאלה בשדה טקסט חופשי. לא תמיד מספק האתר תשובה בדיוק לשאלה ששאלת, אבל הניסיון לא רע בכלל. מלבד אפשרות זו קיים באתר מענה לכמה שאלות פופולריות שנשאלו על ידי גולשים בעבר.


כביש 6 טלפון ארצי - חיוג מכל טלפון

התקשר עכשיו למוקד כביש 6 שירות לקוחות

הקלטת שיחות עם המוקד: