סלקום שירות לקוחות - טלפון עם הקלטה

על מנת שתדע לאן לפנות, מצורפת רשימת מספרי הטלפון של המוקדים השונים
לחץ ועבור למוקד המבוקש


לחץ לחיוג ישיר
         
שירות חדש וייחודי! לקוחות רבים פנו אלינו עם רצון וצורך בהקלטת שיחות טלפון. אז השקנו מוצר באמצעותו תוכל גם אתה להקליט את שיחת הטלפון עם נציג סלקום, ולקבלה כקובץ הנשמר על המחשב. הקלטת שיחת טלפון עם נציגי שירות יכולה לעזור לכן לשמור על הזכויות שלכם! לפרטים נוספים המשך לקרוא בדף או פשוט התקשר!



משלם סכום יקר על המכשיר? העלו לך את מחיר החבילה?

צפה עכשיו-  כיצד מתנהל לקוח ששומר על הכסף - ניתן לחסוך הרבה כסף!




סלקום מפעילה מוקד שירות לקוחות המספק מענה במגוון נושאים:
  • רכישת מכשירים
  • עדכון פרטי חבילה
  • מעבר בין חבילות
  • חיובים ותשלומים
  • מדע אודות כתובות ומספרי טלפון בסלקום
  • שירותי תוכן
  • קוי טלפונים נייחים
  • טלפונים חכמים
  • טלפון חו"ל
  • ועוד

שעות פעילות מוקד סלקום
ימים א'-ה' בין השעות 06:00-19:00
ימי שישי וערבי חג 08:00-13:00

מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות סלקום
(ניתן לחייג מכל טלפון)


סלקום שירות לקוחות טלפון - קו ארצי

איך נראית חווית השירות שאתה קיבלת משירות לקוחות סלקום?
אנא כתוב לנו





סלקום שירות לקוחות - מוקד מקצועי ומיומן


חברת תקשורת אשר הוקמה בשנת 1994 וכיום נחשבת לחברת התקשורת המובילה בישראל. החברה מספקת מגוון שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים. בין השירותים העיקרים יש לציין: שירותי טלפון נייח וטלפונים סלולריים, שירותי אינטרנט, שירותי נדידה לתיירים, שירותי מוזיקה, מולטימדיה משרד נייד וכו'.

סלקום שירות לקוחות בפריסה ארצית

חברת סלקום משקיעה מאוד במתן שירות ללקוחותיה. מערך מוקדי שירות לקוחות פרוס בכל רחבי הארץ ומספק מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות החברה. מוקד סלקום שירות לקוחות מספק מידע בנושאים מגוונים כגון: תפעול מכשירים סלולריים, עדכון חבילות גלישה באינטרנט, הוספת מנוי נוסף לחבילה, פתיחת אפשרות שיחה בחו"ל, תשלום חשבוניות, רכישת מכשירים ועוד נושאים מגוונים.

שירות ללקוחות בטלפון

שירותים רבים ניתנים ללקוחות במסגרת סלקום שירות לקוחות טלפון. בפניה למוקד השירות תוכל לקבל מידע בשעות הפעילות במהלך אמצע וסוף השבוע. בפניה למוקד השירות מומלץ להכין מראש פרטים שעימם יוכל נציג השירות לזהות אותך במהירות. כמו כן מומלץ לבצע הקלטת שיחה על מנת שיהיה ברשותך תיעוד של הדברים הנאמרים. שיחות טלפון ללא תיעוד יכולות לעלות לך בדיעבד לא מעט כסף. שירותי טלפון סלולרי סלקום מספקת ללקוחות שירות מכירת מכשירים סלולריים לצד מכירת קווים סלולריים. לרוב המכירה מתבצעת כחבילה, בה מוצע מכשיר ומסלול התקשרות בתשלום חודשי לתקופה. קיים מגוון רחב של מסלולים המיועדים לאוכלוסיות מגוונות. המסלולים מוצעים הן ללקוח הפרטי והן ללקוח העסקי.

שירותי אינטרנט

חברת סלקום מספקת שירותי אינטרנט ללקוחותיה, זאת באמצעות חברת נט ויז'ן, חברה בקבוצה. באמצעות סלקום שירות לקוחות אינטרנט יכול לקוח לקבל מידע על חבילות שונות בהתאם לסוג הלקוח וצרכיו. כמו כן מספקת החברה מוקד שנותן סיוע טכני , הסבר תפעול של מכשירים ובכל מקרה של תקלות. שירותי תוכן סלקום מציעה מגוון שירותי תוכן ללקוחותיה בטלוויזיה, בסמארט פון ובטבלט. סלקום מתחרה כיום בחברות תוכן כמו hot ו- yes ומספקת מוצר שנקרא סלקום TV. התוכן המוצע כולל סרטים, סדרות, שידורי ספורט וכדומה. החבילה המוצעת ללקוחות כוללת ממיר או שניתן לעשות שימוש באפליקציה.

שירות ללקוח באינטרנט

לצד השירות הניתן על ידי המוקדים השונים, ניתן בהחלט לקשבל מידע רב ואף לבצע פעולות באמצעות אתר האינטרנט. אתר החברה מספק את כל האינפורמציה הדרושה על מגוון שירותי התקשורת שניתנים בחברה. כמו כן קיים אזור אישי ללקוח, המאפשר ביצוע פעולות כמו תשלום חשבוניות, מעבר מסלול וכדומה. במידה ואתה מעוניין בכל זאת לשוחח עם נציג שירות, תוכל לעשות זאת בפניה לסלקום שירות לקוחות טלפון.


סלקום שירות לקוחות טלפון לפניות בנושאים

לחץ ועבור למוקד המבוקש
התקשר עכשיו למוקד סלקום שירות לקוחות טלפון
         
הקלטת שיחות עם המוקד: