הוט אינטרנט תמיכה טכנית - טלפון עם הקלטה

קישורים מהירים - אל המוקדים השימושיים ביותר - כולל הוט אינטרנט תמיכה טכנית:
לחץ על המוקד המבוקש



 
שירות חדש שיכול לחסוך לך הרבה כסף והרבה כאב ראש! הקלטה של השיחה עם מוקד השירות/תמיכה של הוט, 24 שעות ביממה. כך לא יוכלו להבטיח ולא לקיים ולא יוכלו להמציא דברים. מומלץ מאד. שירות קל לתפעול שמאפשר לשמור את קובץ ההקלטה למחשב האישי. פרטים נוספים בתחתית הדף.


נמאס לך שעובדים עליך בעיניים? לא מצליח להתנתק מהשירות?
סרטון הזוי עם הפתעה לא נעימה!
יכול להיות שנציגת הוט משקרת? תחליט אתה בעצמך!






מוקד התמיכה הטכנית של הוט נט מספק תמיכה און ליין:
  • איתור תקלות במהלך השיחה
  • הזמנת טכנאי במידת הצורך
  • שידרוגים
  • תיקון תקלות ובעיות
  • בדיקת תקינות המערכות
  • שירותים מתקדמים
  • ועוד


שעות פעילות מוקד הוט אינטרנט תמיכה טכנית

המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע

טלפון ישיר עם הקלטה, ליצירת קשר עם מוקד התמיכה הטכנית


מוקד ארצי - הוט אינטרנט תמיכה טכנית - טלפון עם הקלטה

מה דעתך על מוקד התמיכה הטכנית של הוט נט? כתוב לנו!



נמאס לך שחברת הוט עושה ממך צחוק? הגיע הזמן לעשות ממנה צחוק בחזרה!

סרטון פסיכי שאסור לפספס! תוך 2 דקות המצרי מאבד את השפיות שלו! :)







הוט אינטרנט תמיכה טכנית - קו ארצי


חברת הוט היא חברה מובילה בתחומה, השמה דגש הן על פיתוחים טכנולוגים, במטרה לשפר את המוצרים אותם היא מציעה ללקוחות והן על שירות טוב יותר ללקוח.

מבצעי טריפל ללקוחות

הוט מציעה מבצע משתלם וחסכוני במיוחד ללקוחות חדשים וותיקים, הכולל גם שידורי טלוויזיה בכבלים, גם אינטרנט וגם קו טלפון. קיימות כמה חבילות מדורגות, הכוללות מהירות גלישה משתנה, כמות ערוצי טלוויזיה משתנים, ותנאים מגוונים על שיחות הטלפון הביתי.

מבצעי הוט אינטרנט

לצד אפשרות ההצטרפות לחבילת הטריפל הכוללת, קיימת אפשרות להצטרפות לשירותי האינטרנט של הוט בלבד. קיימים כמה מבצעים המוצעים כיום ללקוחות:

iSurf 100 – אינטרנט במהירות מקסימאלית של 100 מגה כולל רשת ביתית
דאבל iMix100 – גלישה באינטרנט עד 100 מגה וקו טלפון ביתי הכולל 300 דקות שיחה לנייד ונייח.

הוט אינטרנט תמיכה טכנית

הוט מספקת כמה דרכים לקבלת תמיכה טכנית בשירותיה:

מוקד הוט אינטרנט תמיכה טכנית – מוקד טלפוני המספק תמיכה טכנית ללקוחות, בנוגע למגוון סוגיות טכניות. המוקד נציגי שירות אשר עברו הכשרה על ידי החברה, על מנת שיוכלו לתת מענה טכני ברמה מקצועית. מוקד הוט אינטרנט תמיכה טכנית מספק שירות ללקוחות 6 ימים בשבוע.

הוט נט תמיכה טכנית באתר – אתר האינטרנט של החברה מאפשר קבלת תמיכה טכנית בכמה אופנים:

א.    שליחת טופס פניה בנושאים טכניים. בטופס יש לציין פרטים אישיים ואת נושא הפנייה. נציגי הוט נט תמיכה טכנית מקבלים באמצעות האתר את פנייתכם ומטפלים בכל בעיה או תקלה.

ב.    צ'אט – קיימת אפשרות באתר לניהול צ'אט עם נציג החברה. לאלטרנטיבה זו יתרון כפול, גם מדובר בחיסכון של זמן וגם קיים תיעוד כתוב של הפניה.

ג.    מדריכים - באתר קיימים שפע של מדריכים הנועדו לספק שירות תמיכה עצמאי ללקוחות. קיימים מדריכים בנושאי תפעול מכשירים, תפעול שלט, פתרון בעיות וכדומה.

ד.    פורום – החברה מנהלת פורום שאלות ותשובות דרך האתר, הכולל מענה על מרבי השאלות הנפוצות.

ה.    שירות אישי במייל – ניתן להעביר פניה להוט נט תמיכה טכנית גם באמצעות המייל. נציגי הוט חוזרים ומספקים מענה לפניות.

תמיכה דרך הפייסבוק

אלטרנטיבה נוספת וחדשנית העומדת לרשות לקוחות הוט היא קבלת הוט אינטרנט תמיכה טכנית באמצעות הפייסבוק. נציגי השירות והתמיכה מספקים מענה בדף הפייסבוק של החברה, והטיפול בפניות מהיר ויעיל.

הוט לעסקים

חברת הוט מציעה לעסקים חבילות בתנאים המתאימים לצרכי עסקים. פניה בנושא זה ניתן לעשות באמצעות המוקדים הטלפונים או באמצעות שליחת טופס פניה דרך אתר החברה. טופס הפניה כולל מספר שאלות, במטרה לאבחן את סוג הצורך הקיים בעסק הספציפי, והתאמת ההצעה עבורו.


הוט אינטרנט תמיכה טכנית - טלפון ארצי עם הקלטה

התקשר עכשיו למוקד הוט אינטרנט תמיכה טכנית


הקלטת שיחות עם המוקד: